суботу, 16 березня 2013 р.

:)

      Привіт!!!! Як давно я тут нічого не писала і не показувала, а вже початок весни!  Просто ця чудова пора року почалась у мене не зовсім чудово, ось ще й зараз я  не зовсім виздоровіла. Тому не сваріть мене, що майже нічого нового не пошила, показую-що є:) А є -дві  сестрички-балеринки. Тема далеко не нова, але шити їх все одно легко і приємно.
    Молодша сестричка- Моллі- лялечка з світлим волоссям, замріяним, ніжним поглядом. Та  Вів'єн - серйозна чорнява дівчинка, стримана та делікатна.
Навіть Мурзичок долучився до фотосесії:)  Подумав- а може тут щось роздають- наприклад, ковбаску?
А це моя скромна персона  -щоб ви не забували, як я виглядаю-а то я тепер так рідко тут буваю:) Це ще минулого року подруга влаштувала мені чудову домашню фотосесію.

Теплих вам весняних днів, хорошого настрою та натхнення!

31 коментар:

  1. Давненько тебе не було!)
    Гарно так у тебе в майстерні, затишно! Не дивно, що там народжуються такі чудові ляльки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Інна! Звісно, коли вдома затишно - то й працюється легко і з натхненням:)

      Видалити
  2. Чудова фотосесія!;)
    Сестри - симпатюльки:)

    ВідповістиВидалити
  3. Нежные и красивые куколки как и их мамочка.А я Оля недавно твой клип пересмотрела.. очень он мне нравится.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віка! :) Та я теж сама недавно його переглядала-дуже мені вже музика там подобається-така легка і казкова.

      Видалити
  4. Олечка, ты такая красивая! И куколки все в тебя:) Я вижу у них новый стиль в мейкапе - смоки айс, классно! С возвращением в блогожизнь, выздоравливай!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Анічка!:) Та я вже з усіх сил стараюсь виздоровіти!!! Бо хворіти так нудно - нічого не шиється, а ідеї вже і так в ряд вишикувались-чекають, поки я їх нарешті втілю в життя:)

      Видалити
  5. Оленька, какие малышки прехорошенькие!!!!! Фотосессия - класс!!!!!)))

    ВідповістиВидалити
  6. Чудові лялі !!! Виздоровлюй і створюй веснянок. А де ти побачила середину весни? Виглянь у вікно - місто засипало снігом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Марися! З такими добрими коментарями точно виздоровію швидше:)
      Та знаю, що сніг за вікном, знаю:)

      Видалити
  7. Яка краса..... :) Дівчатка чудові.... в них такі мрійливі личка..... ех.....весна... де ти? :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Та ми вже тут всі дружно весни чекаєм, а вона поки не спішить нас радувати.

      Видалити
  8. Оля, привіт! Може тема і не нова, але лялі все одно неймовіні.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксана! Та, хіба балеринки можуть набриднути-це ж уже лялькова класика:)

      Видалити
  9. очень хорошенье балеринки! а тебе желаю крепкого здоровья!

    ВідповістиВидалити
  10. славные девочки получились! Оля, с праздником! И будь здорова, не болей больше!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Юля! Та надіюсь вже на оздоровлююче весняне сонце-як припече, то всяка зараза одразу втече:)

      Видалити
  11. taki krasynku :) xaj vonu svoim teplom tebe trumayt zdorovou i radisnou!!! :)

    ВідповістиВидалити
  12. Ой, ми теж усією родиною уже по третьому колі перехворіли. Скоріше б справжня весна прийшла...
    Олю, ти дуже чарівно-гарнюща, як героїня дитячої казки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, зима видалась цього року не дуже вдалою, надіємся на хорошу весну! Спасибі, приємно бути героїнею доброї дитячої казки:)

      Видалити
  13. Нежные очень! Замечательные работы! А можно остаться у Вас в постоянных читателях )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо большое, Ирина! Конечно можно, мне будет очень приятно:)
      И ко мне на "ты" :)

      Видалити
  14. Балеринки!!!! Які чудові!!!! Хочеться їх побільше:)
    Може тема і не нова, але завжди заворожуюче-актуальна!!!:)
    Ти - фея:)

    ВідповістиВидалити