неділю, 15 січня 2012 р.

Наречені мишки

Пам'ятаєте казку Андерсена про чарівника Оле Лукойє, який дарував  слухняним дітям різнобарвні сни? (в дитинстві я дуже любила читати цю історію).  І  в   одному з таких снів хлопчика Яльмара запросили на мишаче  весілля. Через багато-багато років і мені випала нагода побувати на такому весіллі:)
Прекрасна та ніжна наречена, мужній миш-наречений, красиве вбрання, багато гостей, дорогі напої та наїдки -сири гауда, чеддер, пармезан,  моцарелла, фета, маскарпоне, брі, рокфор - на будь-який смак.  Ех, є що згадати...



Весілля відгуло, лишились тільки прекрасні фото на згадку.



 Цю щасливу історію про велике кохання та прекрасне весілля двох мишок годилось би закінчити словами : «І я там була, мед-пиво  пила, по бороді  текло, в рот не потрапляло... "  Та напевне доречніше буде сказати не мед-пиво, а сир:)

П.С. А якщо чесно, то ці мишки прикрашали весільну машину справжніх молодят:) Але ж мені можна і помріяти - особливо про ті всі сири:)

8 коментарів:

  1. Olka, ne perestau duvyvatus9 tvoemy svity )) prekrasni muwku 4ydesnoi istorii ))
    p.s. 9kraz posnidala byterkom z plisn9vum surom, strawenno joho lybly, vin mij favorut ))

    wo tyt dymatu, tre i nam takux muwok byde ))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!
    А як треба буде мишок- то я з величезним задоволенням:)

    ВідповістиВидалити
  3. и описание, и сами мышки великолепны!

    ВідповістиВидалити
  4. Класні такі молодята! Мені аж самій захотілося на такому весіллі побувати ( я сир теж дуже люблю:)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Аня! Я теж би ще разочок не відмовилась:) Може колись...

    ВідповістиВидалити