четвер, 6 вересня 2012 р.

Сумчасті

Цього літа я нарешті дозріла до пошиву сумочки. Не знала чи вийде у мене, бо шити лялечки -це одне, а пошити річ, яку будеш юзати і яка має бути міцною та надійною - то інше. Але процес   мені дуже сподобався:) Дві перші сумочки залишила собі, решту - на подарунок подругам.
Всі сумки на магнітних кнопках, бо вставляння замочка я ще не освоїла:) Замість клейового синтепону(якого в наших магазинах не знайти) для ущільнення використала  синтепон+павутинку.





При пошиві 2-4 сумочок підглядала у МК Наталі - блог Мастерская Триши , решту осилювала сама. Розміри  - приблизно 30х35, 35х40см.
Але сумочки такі літні, кольорові вийшли, треба ще на нашу дощову осінь пошити щось стриманіше.

Всім хорошого настрою!!! До зустрічі!

19 коментарів:

  1. Молодец - отличные сумочки! я вот тоже подумываю какую-нибудь осеннюю сшить - может из вельвета...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катя! Так-так, треба пошити декілька осінніх сумочок, щоб підняти собі настрій:)

      Видалити
  2. Сумочки просто чудо! Очень рада, что среди моих Украинских друзей-блогов появляется человек, который шьет сумки. Надеюсь в будущем стать покупателем :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, дякую Оксана, так приємно:) Та мені ще рости і рости в цьому плані, хоча й сам процес шиття сумочок дуже-дуже мені сподобався.

      Видалити
  3. Они все такие клёвые! мне больше всех понравилась последняя, люблю я такие сумки с карманами)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Інна! Твій коментар мені особливо важливий - ти ж уже собаку з'їла на пошиві сумочок:)

      Видалити
  4. сколько сумок! и все такие классные! жду твоих осенних сумок, хочу вдохновится на пошив :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Татьянка! Да, я тоже уже их жду - и твоих, и своих:)

      Видалити
  5. Оля,ну так классные сумки получились! Зря боялась! Телент если есть,то обязательно все получиться! А ты очень талантливый человек!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталя!!! Навколо є стільки можливостей для самореалізації, тому й берусь за щось нове і незвідане для мене, і цей пошук приносить мені неабияке задоволення:)

      Видалити
  6. О, вот и сумочки твои! Оль, ты прям какой-то "сумочный гигант" - их так много и они такие классные! А мне больше всего первая нравится (наверное, потому что я ее видела в комплекте с тобой:) и как по мне она вполне по-осеннему выглядит за счет осенней гаммы - желтый и оранжевый. И тканюшки красивые (шепотом-спасибо:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, дякую! Чекаю вже і на твої сумочки:)
      Так, звісно носитиму ще й ці, але захотілось мені чогось такого теплого, м'якенького, вельветового... Думаю, не слід відмовляти собі в такому задоволенні:)

      Видалити
    2. Конечно, жду осенних сумочек с нетерпением!

      Видалити
  7. Дуже-дуже красиві!!! Я взагалі балдію від торбинок, а тут якийсь торбинковий рай!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Катя! Я вже обклалася сумками з усіх боків:)

      Видалити
  8. Как точно подмечено-торбинковий рай!!! Вот и у меня такая мысль мелькнула пока рассматривала с интересом сумочки.Какая красота!!!!Каждый день можно менять под наряды.Жаль лето закончилось быстро.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторія! Так, пошила сумочки під кінець літа і не встигла ще їх добре випробувати:) Ну але маю зараз цілу купу планів на осінні сумочки.

      Видалити
  9. Олечка начинай их шить быстрее,а то глазом не успеем моргнуть....урааааа новый год)))
    Я так кофточку себе весной начала шить.Недавно она мне попалась на глаза недошитая.Думаю надо сейчас продолжить, чтобы к следующей весне она наконец то была готова :))

    ВідповістиВидалити
  10. Я так запрацювалася, що пропустила таку красу :) Оля, сумочки просто суперові, дійсно літні- літні! Молодець!

    ВідповістиВидалити