пʼятницю, 27 червня 2014 р.

Mon cher

Вітаю! Давненько я не писала нічого в блозі- все якось настрою не було. Шию зараз менше, ніж раніше, та ніби і є що показати, але чомусь не хотілось.  Дякую вам, мої любі  читачі, що ви нікуди не розбіглися за цей час:) Вас аж 300 !- хіба я могла колись подумати, що зацікавлю своєю творчістю стількох людей? :) Треба буде обов'язково розіграти  цукерку цього літа-для підтримання тонусу та щоб подарувати в цей нелегкий час комусь часточку радості.
Потягло мене останнім часом на квіткову тему, на ніжні легкі тканини, пишні сукні, мереживні колготочки... На щось таке дуже дівчаче:)
Мірабель- добра, довірлива дівчинка, квіткова фея, в атласній сукні-ніжній, мов пелюстки троянд.
 Женевєва - хоч сукня і вишукана, зачіка висока, вся в квітах-але веселий характер за цим декором не приховаєш- очка так і іскряться- вона відкрита і готова до всього нового та цікавого:)
Спасибі за увагу! Надіюсь, далі буде...

28 коментарів:

  1. Прелестные принцессы! :)
    Очень люблю Вашу фею! Она передает привет! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, дуже витончені красуньки - такі повітряно солодкі ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, дякую! Я дуже хотіла, щоб вони були делікатними та витонченими:)

      Видалити
  3. Оля, не грусти, все наладится))) Куколки прелестны!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Лєна! І я надіюсь, що все налагодиться, але стільки часу вже пройшло, а краю не видно тим випробуванням.

      Видалити
  4. Гарні та дуже тендитні красуні!)
    З настроєм тебе розумію. Дуже сподіваюсь, що поступово все почне налагоджуватись..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Інна, дякую тобі за добрі слова! :) Маєм надію на краще

      Видалити
  5. Гарненькі дівчатка! Просто казкові!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже рада, що лялечки приглянулись і отримали стільки теплих і добрих коментарів:)

      Видалити
  6. Нежные красоточки!!!! А причесочки-то какие....))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дина, спасибо большое! Да, с прическами я намаялась больше всего:)

      Видалити
  7. Невероятно милые и нежные создания! Глядя в их по-детски наивные глаза, словно попадаешь в сказку, непременно добрую и со счастливым концом :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, спасибо большое за такой комментарий! Такие слова очень вдохновляют и добавляют уверенности в себе:)

      Видалити
  8. Які чудові!!!!! Дуже подобається рожевоволосі!:) Моя дитина називає їх рожеванками:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Так, з рожевим волоссям -оригінальні лялечки виходять :)

      Видалити